Archive for May 20th, 2010

20
May
10

Anew Revolution без революции в iMerica

За пръв път чух за Anew Revolution през 2008-ма, когато изкараха първият си дългосвирещ албум наречен Rise. Той нещо не успя да ме грабне и не съм го слушал особено задълбочено. Сега заделих малко време, за да преслушам новата им тава – iMerica.

Както подсказва името, той е леко концептуален и оплюва любимата на всички Америка известна като САЩ. Текстовете не са нещо особено, но музиката е приятна – бърза и изчистена. До преди 5 минути си мислех на коя група ми напомня и се колебаех между Stone Sour, Disturbed и Godsmack, когато изведнъж ме усени идеята, че това е просто един нов Dope. Е, липсват характерните смепли и електроника, но идеята е същата. Има няколко по-бавни и мелодични парчета като Crucify и Таке Ме Over, които разчупват iMerica.

Като цяло Anew Revolution пак пропуснаха да ми станат любима банда, но пък са направили доста прличен албум. Силно го препоръчвам на всеки, който си пада по Dope.

Траклист:

1. “Broken Bones”

2. “Grey”

3. “Head against the Wall”

4. “Social Suicide”

5. “Crucify”

6. “Brick By Brick”

7. “Ashes From Stone”

8. “Take Me Over”

9. “My Sacrifice”

10. “Killing Me”

11. “Life”

Рейтинг: 7/13

20
May
10

Техно -VS- Папагал Рунд 1

Какво ви трябва, за да накарате папагал да танцува?
1. Розов телефон
2. Папагал
3. Здрав електронен бийт
4. Камера, защото всички знаем, че папагалите обичат да се перчат пред YouTube публиката

Честно казано, птицата много добре усеща ритъма. Някой знае ли кое е това парче?




May 2010
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31